9.10.2012

Haastetta

Mymmeli laittoi minulle tällaista haastetta, joten päiväni kuluksi sen nyt sitten teen. Itse en haasta ketään, syystä että tämä on kiertänyt blogeissa jo tovin. Jokainen lukijani toki tehköön tämän, jolleivat jo ole tehneet (ja mielellään käyköön täällä huutamassa hep, niin tajuan tulla lukemaan tuotokset :D) 

 
10 vuotta sitten ...
* Olin ylä-asteikäinen ja elin varsinaista vuoristorataa. Kaikki tunteet olivat extra-vahvoja, eli kun vihattiin niin sitten niin tehtiin sydänjuuria myöden. Tai kun rakastettiin niin sekin tapahtui räiskyvästi ja polttavasti. Tällöin haaveiltiin muuttamisesta kimppakämppään ystävän kanssa, jonka kanssa yhteydet lakkasivatkin peruskoulun jälkeen kun kumpainenkin suunnisti sitten eri kaupungeihin.
5 vuotta sitten ...
* Lopettelin opintojani eräällä paikkakunnalla ja erosin opiskeluaikaisesta poikaystävästäni. Muutin toiseen kaupunkiin, hankin töitä ja 364 päivää myöhemmin olin löytänyt uuden rakkauden.

3 vuotta sitten ...
* Edelleen samaa rakkautta, mutta tällöin oli jo kaupunki jälleen vaihtunut. Samoin työ oli muuttunut opiskeluksi ja satunnaisiksi iltatöiksi.
* Olin paljon lihavampi.

1 vuosi sitten ...
* Jälleen uusi kaupunki. Välissä toinenkin kaupunki. Pari vakituista duunia jäänyt taakse, samoin yksi pätkä työ.
* Pari kuukautta takana nykyistä duunia ja vajaa vuosi uutta kotia, joka ei vielä tässäkään vaiheessa tuntunut kodilta. Edelleen haaveilin muutosta toiseen kaupunkiin. Taas.
* Miehen kanssa ongelmia paratiisissa pitkin vuotta, vaikka tahdon -sanastakaan ei ollut kulunut kuin pari hassua kuukautta.
* Olin pudottanut painoa 18kiloa.

Kuluneena vuonna ...
* Mies raitistui, ongelmia työstetty.
* Vauvakuume tuli myönnettyä itselle.
* Lapsettomuuden hyväksymistä ja varovaisia askeleita kohti hoitoja.
* Karvaisten vauvojen hankintoja.
* Kouluttauduin lisää.
* Nousin esimiesasemaan.
* Koti on alkanut tuntuntumaan kodilta. Ei enää muuttokaipuita (paitsi ehkä toisenlaiseen taloon, ehkä maallekin jopa ;))
* Olin kerännyt viitisen kiloa menetetyistä takaisin ja nyt niistä koitetaan jälleen eroon.

Eilen minä ...
* Löhöilin koko päivän.
* En jaksanut kokkailla.
* Tunsin oloni kipeäksi.
* Luin yön läpi lapsettomuusblogeja.








Tänään minä ...
* Kävin tohtorilla, joka tuntui ihan puoskarilta. Korvia särkee, ei apuja.
* Tarkistin autosta rengaspaineet ja pesin tuulilasin.
* Kävin huoltoasemalla aamukahvilla.
* En taida jaksaa meikata, vaan mennä töihin all naturel.
 
Huomenna minä ...
* Kouluttaudun jälleen.
* Lepään varmaan tätä oloa pois.

Ylihuomenna minä ...
* Menen jälleen lääkärille. Tällä kertaa koivesta.
* Pyrin käymään uimassa, jos olo sen sallii.

Vuoden päästä minä ...
* Olen toivottavasti äiti.
* Tai vaihtoehtoisesti edes laiha.
* Mutta toivottavasti kuitenkin kaikesta huolimatta onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti